Friday 19 July 2013

Tambah Berat Badan

Ramai yang inginkan tubuh yang kurus..Tapi kalau terlalu kurus macamni??

Banyak produk yang dijual di pasaran untuk menurunkan berat badan.Supplemen untuk menambah berat badan jarang terdapat di pasaran.Mungkin orang ramai anggap yang menaikkan berat badan ni semudah ABC je tapi sebenarnya menaikkan berat badan kepada berat badan yang ideal ni sama susahnya dengan menurunkan berat badan.

Kalau anda berhasrat untuk menaikkan berat badan boleh lah cuba Set Weight Gain Shaklee ni yang terdiri daripada Meal Shake, Vita Lea dan B Complex.Boleh lah bergaya dengan baju bermacam-macam fesyen Raya ni.Hehehe maklumlah kalau terlalu kurus pakai kebaya nampak straight je.Kalau berisi sikit barulah nampak cantik je baju yang dipakai.

Set Tambah Berat Badan Shaklee


Dalam Set Tambah Berat Badan Shaklee ini terkandung Meal Shakes, B Complex dan Vita Lea :
  • Meal Shakes - Membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 vitamin dan mineral yang penting. Kaya dengan kalsium, fiber dan protein. Rasanya pun sedap macam milk shake kat McD. Protein amat penting dalam penambahan berat badan ni kerana pengambilan protein boleh mengisi keperluan tubuh sebab protein adalah asas kepada pemakanan tubuh badan sama ada nak tambah berat ke, nak kurus ke, nak cantik ke....semua ni perlukan protein. Protein juga membantu penyerapan yang lebih baik ke atas supplemen yang kita ambil
  • B Complex - Mengandungi 8 jenis vitamin B yang penting untuk badan, mengawal atur kadar metabolisma dalam badan, menggalakkan kesihatan sistem kardiovaskular, mengurangkan rasa letih, tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan. B Complex ini juga meningkatkan selera makan.
  • Vita Lea - Dilengkapi dengan 28 jenis vitamin dan juga mineral yang diperlukan oleh tubuh badan kita. 
In shaa Allah kalau amalkan set tambah berat badan Shaklee ni, masalah tubuh badan yang terlalu kurus boleh dipulihkan. Kepada sesiapa yang dikurniakan tubuh badan yang kurus atau sekeping ni jangan rasa rendah diri sampai mengundang stress. Boleh cuba set tambah berat badan ni yang membantu anda menambah berat badan dan memiliki tubuh badan yang sihat.

*** Kenyataan atau produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit..Hubungi saya di 019-9084549 (call/sms) atau email razfura@gmail.com untuk sebarang pertanyaan dan maklumat lanjut.***

No comments: