Friday 19 July 2013

Set Kurus Shaklee


Kurus Secara Sihat Tanpa Berlapar

Ramai yang cuba untuk kurus mengamalkan diet yang salah malah ada yang sanggup berlapar semata-mata untuk kurus. Ada juga yang membuang pengambilan kumpulan makanan tertentu seperti karbohidrat dan lemak dalam pemakanan mereka untuk kurus. Diorang ni tak sedar yang cara diorang ni salah dan tak sihat.

Untuk kurus tanpa berlapar ni sebenarnya bukan mustahil. Set kurus Shaklee boleh membantu anda mengurangkan berat badan secara sihat. Tindakan Set Kurus Shaklee ni ada 3 cara:

  1. Membakar lemak - Lecithin,/ Omega Guard
  2. Membuang lemak atau mendetox - Herb Lax / Alfalfa
  3. Membina otot dan meningkatkan metabolisma - Cinch / ESP
Kalau anda klik pada link yang terdapat pada nama-nama produk di atas, anda akan dapati yang produk-produk dalam set kurus ni juga mempunyai khasiat lain contohnya Lecithin yang juga membantu mencantikkan kulit, Omega Guard yang membantu meningkatkan sistem imun dan banyak lagi. Korang bacalah sendiri ye hehehehe. Jom tengok fungsi produk-produk ni untuk tujuan kurus ni.
  • Lecithin - Membantu proses pemecahan lemak
  • Omega Guard - Membantu proses memecahkan lemak dan mengawal selera makan
  • Herb Lax - Membantu membersihkan usus. Segala toksin, lemak dan lendir yang terdapat pada dinding usus akan dibuang melalui pembuangan air besar. Bila dinding usus dah bersih, barulah tubuh kita boleh menyerap nutrien secara optimum.
  • Alfalfa - Bertindak sebagai fiber yang mengangkut keluar lemak-lemak yang dah dipecahkan 
  • Cinch - Terdapat dalam tiga perisa iaitu coklat, vanilla dan cafe latte. Membantu mengekalkan otot masa proses kurus jadi takde lah badan anda menggeleber bila dah kurus nanti.
  • ESP - Sumber protein. Indeks Glisemik yang rendah membantu proses mengurangkan berat badan

Kalau nak kurus tapi bajet kurang, jangan risau sebab saya boleh bantu anda untuk memilih produk yang sesuai dengan bajet anda tu. Bukan kena ambil semua produk ni baru boleh kurus. Hubungi saya untuk cara konsultasi percuma menurunkan berat badan.


*** Kenyataan atau produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit..Hubungi saya di 019-9084549 (call/sms) atau email razfura@gmail.com untuk sebarang pertanyaan dan maklumat lanjut.***

No comments: