Tuesday 12 August 2014

Set Penyusuan Shaklee



Salam kepada semua pengunjung blog ini…

Ramai ibu yang mendambakan untuk memberi anak mereka dengan susu ibu sehingga si anak berusia 2 tahun.Ramai ibu yang dah mempunyai kesedaran tentang kebaikan susu ibu samada kepada anak dan diri ibu itu sendiri.Tetapi ni zaman ramai ibu yang bekerjaya.Rutin harian yang sibuk dan penuh dengan tekanan mengakibatkan susu badan berkurang atau mengering.Sebab tu ibu-ibu ni sangat memerlukan supplemen untuk membanyakkan susu badan.

Sebelum mengambil sesuatu supplemen untuk tujuan penyusuan,ibu-ibu harus faham bahawa vitamin bukanlah cara untuk membanyakkan susu ibu.Jangan fikir bila ambil je supplemen,susu akan keluar meriah macam air paip.Supplemen yang anda ambil TIADA kuasa magik yang boleh memeriahkan susu badan sekelip mata.Ini kerana susu ibu sangat berkait rapat dengan dengan demand & supply (Lebih kerap bayi disusukan atau lebih kerap sesi perahan maka lebih banyak susu ibu dihasilkan) Fungsi supplemen yang sebenar ialah untuk memastikan tubuh badan ibu sentiasa sihat,bertenaga,ceria dan terus bersemangat. Jadi SECARA TAK LANGSUNG anda mampu membekalkan susu ibu kepada bayi anda.

Set penyusuan susu badan dari Shaklee ni lebih kepada untuk kesihatan ibu dalam memastikan ibu sentiasa bertenaga dan emosi pun stabil.Sebab tu untuk ibu yang bekerjaya sangat disyorkan untuk mengambil set menyusu ni.

Kat bawah ni saya senaraikan set menyusu yang ada mengikut kesesuaian anda.


1     Set Menyusu (Basic)

Set Menyusu basic ni terdiri daripada ESP dan Alfalfa sahaja
Sesuai untuk mereka yang tak suka nak telan banyak supplemen dan mempunyai bajet yang rendah

Bagi set menyusu basic ni total kos ialah RM203.75
 

1        Set Menyusu (Premium)

Set Menyusu premium ni mengandungi
-          Vitalea
-          B Complex
-          Vitamin C
-          Alfalfa
-          Ostematrix
-          ESP
-          Omega Guard
 
Wow!!Banyak tul kandungan dalam set menyusu premium ni.Memang banyak tetapi demi hasil yang maksimum set nilah yang terbaik.Mesti ada yang fikir,kalau dah banyak macamni haruslah juga harga nya mahal.Saya akui memang untuk mendapatkan complete set ni memang banyak juga duit yang perlu dilaburkan.

Total kos untuk set premium ni ialah RM635.75
Tetapi set ini boleh tahan sehingga 4-6 bulan kecuali Ostematrix (tahan sebulan) dan ESP (tahan 1-2 bulan)
Mari kita sama-sama kira hehehe RM635.75/6=RM105 sahaja sebulan
Jadi kat sini dah jimat

1      Set Menyusu Plus Slim

Set Menyusu Plus Slim ni sesuai bagi ibu yang menyusukan anak dan mahu kurus
Anda boleh pilih antara dua set di atas dan tambah Lecithin

 Lecithin : RM52.50


Keberkesanan set menyusu dari Shaklee ni memang diakui  ramai.Tak hairanlah ramai ibu-ibu yang memilih set menyusu Shaklee ni bagi membantu mereka dalam usaha untuk menyusui anak mereka.Tak cuba memang tak tahu.Dah cuba mesti jatuh cinta.




*** Kenyataan atau produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit..Hubungi saya di 019-9084549 (call/sms) 010-7632267 (call/sms/Whatsapp) atau email razfura@gmail.com untuk sebarang pertanyaan dan maklumat lanjut.***

No comments: