Thursday 6 June 2013

Nutriferon Shaklee, Penggalak Antibodi Semulajadi

Demam, selsema, batuk-batuk adalah perkara biasa yang akan dialami oleh semua tidak kira kanak-kanak atau dewasa. Makanya kunjungan ke klinik adalah wajib untuk mengambil ubat demam, selsema dan juga ubat batuk. Kalau dewasa suka juga cenderumg untuk telan panadol.

Itulah rutin kami sekeluarga. Tapi itu dulu, sekarang kami sudah amalkan Nutriferon. Memang nampak kecil tapi berkuasa. Kecil-kecil cili api tau. Walau satu paketnya kecil sahaja, kesannya power! Stok Nutriferon adalah wajib ada di rumah ketika ini.


nutriferon shaklee


Sekarang ini kalau anak-anak demam atau ada simptom demam aje, saya akan terus bagi Nutriferon sepeket. Rasanya yang manis-manis buah (memang asal dari buah pun), rasa seakan buah labu memang jadi kegemaran anak-anak saya. Jadi daripada bagi ubat, bagi Nutriferon ini situasinya lain kerana anak-anak ingatkan gula-gula sedangkan bukan:) Cara hendak bagi pun tidaklah susah, tuang sahaja dalam mulut, biarkan kemam dan cair sendiri dalam mulut. Selepas itu jika hendak minum air masak pun boleh. Bukan kata anak-anak, mak budak dan bapak budak pun suka.

Pengalaman sudah 3 kali anak saya demam dan saya hanya memberinya Nutriferon di samping memantau kepanasan badan dengan mengelap badan anak setiap masa. Tiada ubat langsung diberi tetapi alhamdulillah anak-anak semakin kuat antibodinya. Boleh cuba tapi jika kepanasana yang terlampau iaitu mencecah 39 darjah maka haruslah cepat-cepat di bawa ke hospital.

nutriferon shaklee



KANDUNGAN NUTRIFERON ADA APA?

Biji labu, biji plantago, Japanese honeysucle Flower dan saffflower. Semuanya berasaskan tumbuhan, jadi ibu-ibu tidak perlu risau kerana ia 100% dari bahan semulajadi. Dan sudah tentulah tiada kesan buruk jika hanya dari tumbuhan alami.


nutriferon shaklee
nutriferon shaklee
nutriferon shaklee
nutriferon shaklee



Setakat ini tiada lagi produk untuk imun badan seperti yang dikeluarkan Shaklee. Produk ini adalah berpaten di mana hak cipta terpelihara dan eksklusif hanya terdapat di Shaklee sahaja.

credit

No comments: