Friday 28 June 2013

Set Breastfeeding Untuk Ibu Menyusu

Apa yang paling diharapkan oleh seorang ibu yang menyusukan anak? Sudah tentu mengharapkan untuk berjaya menghabiskan 2 tahun penyusuan dengan jayanya. Apa jadi jika kita kecundang di tengah jalan? Kerana menyusukan bayi memerlukan komitmen yang bukan sikit. Ia perluakan banyak ilmu dan juga pengorbanan dari si ibu.

Jangan risau kerana sekarang pelbagai produk ada di pasaran. Tapi awas! Jangan hanya mengharapkan produk sahaja untuk membuatkan susu anda menjadi banyak. Kerana tiada bukti setakat ini susu bertambah dengan hanya makan vitamin atau ubat dan si ibu bersenang lenang tanpa berbuat apa-apa. maksudnya tidak mengepam langsung ataupun tidak direct feed bayi mengikut jadual. Salah sama sekali konsep penyusuan begitu kerana sememangnya susu ibu amatlah bergantung kepada berapa banyak permintaan dan begitu jugakla banyaknya pengeluaran. 

Tetapi ada berita baik buat anda, apa kata mencuba set menyusu yang terdiri dari produk-produk shaklee yang berkualit tinggi. Produk berkualiti biasanya hasilnya juga berkualiti. Kalau kurang yakin apa kata kita tengok sahajalah testimoni-testimoni mereka yang berjaya. Adakah anda tidak inginkan seperti mereka?


set menyusu shaklee



set menyusu shaklee

Banyak testimoni set menyusu shaklee ni. Kalau nak letak semua memang tak abih satu hari. Boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut atau dapatakan konsultasi sebelum membuat belian. Tak rugi cuba, ibu sihat anak ceria.  

Cedok dari permatacintaku blogspot (thank you kak anum)




*** Kenyataan atau produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit..Hubungi saya di 019-9084549 (call/sms) atau email razfura@gmail.com untuk sebarang pertanyaan dan maklumat lanjut.***

No comments: